fannetje schreef:Ik zou ook eens een holistisch dierenarts (bv Erik, heb ik zelf goed ervaringen mee) naar laten kijken. Die kijken naar het hele paard ipv alleen het probleem op dat moment.
Ik snap niet dan EFO niet uitkeerd, of je moet al zoveel kosten dit jaar gedeclareerd hebben of niet uigebreid genoeg verzekerd zijn.
Succes!
Ik heb nog nooit iets gedeclareerd bij EFO, op deze twee dingen na die dus allebei niet uitgekeerd worden. Ik heb de Rechtsbijstand erop gezet en ben in afwachting van hun reactie.
Het enige probleem wat er momenteel met haar is, dat is dus die schiefel (die overigens zeer goed aan het genezen is en nauwelijks nog een probleem geeft) en haar stofallergie. Maar het laatste is verholpen sinds ze in een buitenstal staat. Al die andere dingen die ik opgenoemd heb, waren verspreid over de jaren langsgekomen en met name toen ze een veulen was. Ik heb inderdaad een hoop vervelende dingen met haar meegemaakt, maar heb daar ook heel veel liefde en vertrouwen voor terug gekregen. Toch zette alles me op een bepaald moment erg aan het twijfelen en moest ik het even van mij afschrijven. Het is verder een top-pony: ze is gek op buitenritten en enorm verkeersmak! Op zich zou ze een hele leuke pony kunnen zijn voor iemand die ook graag (buiten) rijdt en geen men-ambities heeft.