Nu heb ik al een tijdje mijn paard en op dit moment kan ik niet op d'r rijden. Dit i.v.b met een blessure aan mijn paard. Nu is het echt een 'iel' beestje geworden qua spieren. Ik vroeg me af of er ook speciaal voor is wat de spieren toch wat aansterkt. Ze moet er absoluut niet meer energie van krijgen, want het is al een hitte petit.
Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt!
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
Geplaatst: 01-08-10 14:25
je hebt genoeg suppleumenten voor spieren vraag het aan een dierenarts die weet wat je kunt geven en wat goed is voor je paard
Je kunt niet voorkomen dat de spieren interen als ze niets doen. Daar kun je echt niets aan doen met supplementen.
Vergelijk maar met jezelf. Als je een been breekt en je moet in het gips, dan komt zo'n been daar een stuk dunner uit als je andere been als het gips eraf gaat. Zou wat wezen als je dat met een paar pilletjes kon voorkomen, ik denk dat bodybuilders dan wel in de rij zouden staan.
Wat misschien wel zin heeft is een supplement te geven als je de training weer op gaat pakken, maar daarvoor heeft het naar mijn idee geen enkele zin.
Spieren kan je alleen onderhouden als je traint, een suplement versneld de spieropbouw maar alleen als je traint. Een suplement geven zonder dat je traint is zonde van het geld, Myoplast bijv. is 80,- ofzo en Pavo Muscle Build is ook aardig aan de prijs....
We longeren elke dag dik 30 minuten aan de longeerlijn met een methode. Hierdoor is ze wel goed in beweging, en traint ze haar spieren dus ook. 'T is dus niet zo dat we helemaal niks doen.