Homeopatische spuitjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jenthe_x

Homeopatische spuitjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-10 20:15

Ik hoorde overlaatst van iemand dat hij zijn paard spuitjes had laten geven, tegen angst, druk zijn,..
eigenlijk een kalmerende spuit dus. Het hielp geweldig zei hij, en het is geen doping, het is iets homeopatisch. Nu vraag ik me af of er meer bokkers zijn die hier gebruik van maken? want wij hebben ook zo'n bangerik staan, en als het echt helpt dan denk ik dat buitenkomen voor hem ook aangenamer zal zijn.
Groetjes :)

saskia_drost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:35

Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat voor iets je precies bedoeld, maar ik heb al meerdere malen en meerdere 'soorten' homeopatie bij mijn paard laten doen/gebruikt en ik ben er zeer over te spreken!
Ik denk echt dat er heel veel mee te bereiken is!!

Revanches

Re: Homeopatische spuitjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:57

OPG-->VS.

Jenthe_x

Re: Homeopatische spuitjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 20:16

@ Saskia; wat voor homeopathie, en waarvoor dan?

saskia_drost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 12:05

Bij mijn paard was het voor zijn lichaamelijke problemen (hoef,rug etc.)
Na dat ik bij dierenartsen 'uitgedokterd' was ben ik eerst in contact gekomen met accupunctuur. Dit had echt geweldige resultaten.
Maar 2 jaar geleden ben ik in aanraking gekomen met het echte homeopatie, namelijk een holischtisch terapeute. Denk hierbij bijv. aan een Erik Laarakker (kan je evt. opzoeken op google)
Ik heb niet bij Erik laarakker zelf gelopen, maar bij iemand die het wel van hem heeft geleerd zeg maar.
Ook dat heeft weer geweldige resultaten gehad bij mijn paard.
Ik denk ook echt als ik met dit alles niet in aanraking was gekomen, dat ik mijn paard allang had in laten slapen.

Ik ben dus van mening dat er veel meer te doen is voor paarden waarvan de dierenartsen niet meer weten hoe te behandelen, of voor paarden die erg angstig zijn of dat soort problemen!

cboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:38

Ik denk dat het bachbloesemtherapie is.
Daar heb je een rescue versie van dat je in de mond kan spuiten als paarden paniekrig of bang zijn.

Dat is natuurlijk en op homeopatische basis.

Ik vind het super om te gebruiken.