Toen heeft iemand mij het advies gegeven Foene Griek te gaan geven, dus ik had wt meegekregen voor iets meer als een week.
Dus ik dat elke dag door z'n brokken heen gegeven, en na een paar dagen hoeste hij helemaal niet meer.
Op een gegeven moment was de Foene Griek op, en toen ben ik ermee gestopt, met het idee dat het wel erg goed werkte en dat ik het zelf ook maar eens moest gaan bestellen.
Maar vandaag was ik aan het rijden, en hij bleef maar hoesten.. Eerst toen we nog gewoon aan het stappen waren begon hij, dus even uit laten hoesten, en daarna aan het werk gegaan (eerst was dat nooit geen probleem; want daarna had ie nergens last meer van en kon ik 'm gewoon aan het werk zetten) maar nu ook toen we gingen galoperen, en weer een tijdje later toen hij aan de kletter ging (door een stroomschok) begon hij weer met hoesten.. en volgens mij zit er iets niet helemaal goed

Ik laat zoiezo de VA ernaar kijken, want m'n ouders zien nu ook wel in dat dit echt niet goed is.
Maar mijn eigelijke vraag is waarom hij na het stoppen met Foene griek opeens veel meer gaat hoesten? Want foene Griek kan toch helemaal geen kwaad, en verzacht de keel toch?