***Opereren hoefkatrol?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 10:34

Ik heb een vraagje over het volgende:
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Op 2001-07-17 16:45, schreef Kadans:
LET OP!!!!! ERGENS BIJ LEEUWARDEN HEBBEN ZE EEN DIERENKLINIEK EN DIE OPEREN PAARDEN MET HOEFKATROL EN ATROSE.ZE HALEN DE RARE BOLLETJES OP HET BOT WEG EN DAN LOPEN ZE ZONDER PIJN.


--------------------------------------------------------------------------------
Bij het opereren van artrose kan ik me iets voorstellen bij hoefkatrol niet. Is dit werkelijk een nieuwe methode, of een van de vele nieuwe geruchten rondom hoefkatrol die de ronde doen. Dr. Offereins, weet u hier meer over? Het zou fantastisch zijn, maar gezien de moeilijke bereikbaarheid van de plek en de slechte doorbloedingsvoorziening kan ik me niet voorstellen dat dit werkelijk opereerbaar is. Maar ik ben benieuwd! Kadans, ik hoop dat je het goed vind dat ik hier een nieuwe vraag van heb gemaakt. Ik vind dit een onderwerp dat zeker de moeite is hier te bespreken.

Groetjes,

Jolande

Tim VDH

Berichten: 195
Geregistreerd: 08-05-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 20:00


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 13:32

http://www.hoefkatrol.nl
Sorry, ff verbeterd.. Hoefkatrolontsteking, wat Navy ook heeft, fase 3/4, zijn geultjes ed op het hoefkatrol, hierover lopen de pezen, en doordat het katrol niet egaal is, doet dit pijn tijdens het lopen. Als ze dit kunnen verhelpen dmv operaties moeten ze dus het katrol 'polijsten', waardoor t katrol enkele millimeters kleiner zou moeten worden.. Loopt dat nog wel gelijk met het andere been?? Navy loopt super op d'r ijzers (gewone ronde) en is sindsdien nie meer kreupel geweest, ik start zelfs weer Endurance! Maar opereren zou betekenen dat er bijna geen risico's meer zijn, en dat ik alles weer kan doen, ook springen ?? Ben ook erg benieuwd..