Het is een heel lang verhaal maar ik ben eigenlijk doordat ik overbluft werd in de paardenwereld gerolt. Een vriendin vroeg mij of ik p[aranormaal iets voor een paard kon doen en zo is het balletje eigenlijk gaan rollen zonder dat er ooit reclame of zo voor nodig is geweest. En nog gekker PAARDEN waren toen nog mijn grootste angst en NU stap ik eigenlijk zo bij ieder paard naar binnen.
Ik vraag eigenlijk niets luister (klinkt heel gek) gewoon met mijn handen naar het paard en dan laat ik mijn handen het werk verder doen. En ja soms krijg ik hele vreemde informatie door zoals het paard staat hier helemaal verkeerd of dit paard moet je zo en zo aanpakken. Ik kan het eigenlijk niet anders uitleggen.
Paranormaal werk ik natuurlijk ook met mensen maar bij mensen moet ik mij altijd bewijzen en ja een paard of welk ander dier ook reageert gewoon daardoor voel ik ook veel meer voor het werken met dieren maar ik zal nooit de behandeling van mensen laten vallen. Maar ja een paard is in mijn ogen echt een bijzonder dier en van elke behandeling (hoe erg het soms ook is gesteld met het paard) daar geniet ik van. Voel ik als de eigenaar me belt NIETS tijdens het gesprek dan maak ik ook GEEN afspraak en eigenlijk is dit heel kort mijn verhaal. De hoefslag heeft ooit van mijn paardenverhaal gehoord en zo is het eigenlijk gaan rollen en reis ik inmiddel heel Nederland door en vaak ook stukken van Begie en Duitsland en dat vind ik een ENORM compliment
Op mijn homepage plaats ik ieder keer wel weer een nieuwe ervaring en ja dan stromen de reacties weer binnen. Hoe ongelooflijk paranormaal ook klinkt er is echt meer tussen hemel en aarde alleen ik kan het nooit bewijzen ik zal ook niet roepen dat ik goed ben of wat dan ook. Ik ben wie ik ben en voor mij is elke genezing een heel klein wonder.
Groeten ANTON KORF