Nou, ze is dus dinsdag geweest.
Ik weet eerlijk gezegt niet zo goed wat ik ermee aanmoet maar ik zal eerst even vertellen wat ze allemaal gedaan heeft.
Ze zou eerst de organen gaan doormeten. Met een soort van "wiggelroede", althans, daar leek het op. Op deze manier kwam ze erachter dat Carina problemen zou hebben met haar darmen, haar maag, lever, milt, alvleesklier.
Daarna ging ze energiestroming meten door haar lijf, met een "leggerantenne". Hieruit bleek dat ze geen energiestroming had.
Ze had het vermoeden dat Carina's eczeem voort zou komen uit de darmen.
Hiervoor legde ze een buisje met homeopatische korreltjes op haar achterhand om te kijken of er reactie kwam. Carina ging gapen, en dat middel zou goed voor haar werken zei ze (homeopaat dus). Dit heeft ze ook met een aantal andere middeltjes gedaan.
Daarna gaf ze haar een paar korreltjes in, kwam weer een reactie zei ze. Kijkt ze op het potje, heeft ze het verkeerde gegeven.

Uiteindelijk heb ik verschillende spullen gekregen. Iets voor de darmen, haar constitutiemiddel ( CaCO3 ) , Silver voor de jeuk en haar algemene weerstand en Paraway tegen parasieten die ze zou moeten hebben.
Ik hoop natuurlijk dat het iets in de positieve zin gaat doen. Maar ik weet het niet hoor. Heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in.
Gapen was een reactie volgens haar. Maar ik weet van Carina dat als die een tijdje op de poetsplek staat en er maar genoeg met haar gefrummelt wordt, dat ze helemaal ontspand, en heel veel begint te gapen.
OP het moment dat je daarna een verkeerd middel geeft, zegt dat het geweldig zal zijn voor haar, en er dan pas achter komt dat het het verkeerde spul is, ik weet niet hoor. Maar op mij komt dat niet echt betrouwbaar over...
Ik heb meteen een nieuwe afspraak "moeten" maken voor over 4 weken. Maar ik denk toch dat ik ff aankijk of het iets gaat doen. En daarvan laat afhangen of ik haar werkelijk nog een tweede keer ga laten komen of niet.
Lang en vaag verhaal geworden, maar wat zouden jullie in zo'n geval doen? En hebben jullie met dit soort dingen ervaring? Met een homeopaat bij paarden dus??