Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zij schreef:tsja, je kunt wel blijven ontwormen, maar ik zou eerst eens zorgen dat je wete of het wormen zijn??? dit kun je ook gewoon in het bloed zien. ik zou niet klakkeloos (ook al is het onder begeleiding van da) wormenkuren er in blijven gooien. Dit kan ook juist de druppel zijn steeds. Die van mij kan er ook niet tegen. ik laat dan ook standaard EERST onderzioeken of ze wormen heeft, en als ze die zou hebben zou ik gericht ontwormen.
dat uitgebreid bloedonderzoek zou ik niet gelijk afslaan als de da zegt dat het niet wat is... ik heb dat bij die van mij laten doen en was blij toe! sindsdien weet ik waar ik op moet letten enzo en gaat het hardstikke goed met haar!
geerke schreef:in dat geval zou ik hem toch naar de kliniek brengen,met een lijst waarop staat welke ab hij heeft gehad en welke wormkuur met hoeveelheid/werkzame stof en tijdstip....voordat hij ertussen uit piept...dat zou heel triest zijn...
Hinata schreef:Jeetje El! Het zit je ook niet mee hè, eerst Jan en nu Bloc!
Welke veearts komt er nu langs? (vanuit leiderdorp?)
Als ik jou was zou ik lekker de trailer pakken en naar bodegraven rijden, daar is hij sowieso in goede handen!
EsBianc schreef:Tjee, het geluk zit je niet mee Ellen![]()
Heel veel beterschap voor Bloc!
Ik zou zo ook niet weten wat het is, maar hopenlijk komen ze er snel achter.