beenproblemen ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jesse81

beenproblemen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 13:01

wie helpt mij?

Ik heb sinds 2 jaar een e-pony.Bij haar vorige eigenaar werd ze gereden met een slof en bokte veel.Ik rij haar buiten met een maringaal en in de les(op advies)met thiedeman.ze bokt nooit.Ze blijft lang in de hals en wil niet aan de teugel.Ze had r.achter wel eens haar knie op slot en onlangs l.achter een dik been en daarna mok op 4 benen. dat is nu over en nu is ze vervelend met opzadelen,draait haar kont naar me toe en tijdens het rijden heeft ze haar oren naar achter en zwiept met de staart.

Vandaag liep ze VOOR niet lekker,wel zolang ze aan de lange teugel liep maar aangenomen dan ging ze struikelen.

Katja

Re: beenproblemen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:52

Verplaatst van RT naar BEH.

morelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:17

Het klinkt also er iets niet in orde is met je pony. Als de pony zo vervelend is met zadelen, kan het zijn dat het zadel niet meer lekker past. Misschien moet het weer opgevuld worden?

Taniya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:54

Ik zou haar eerst eens door een DA na laten kijken. Mocht deze niets medisch vinden kan je haar eens lekker los laten maken in haar lijf door fysio of massage.

loulou87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 22:21

Luister naar je paard, en bekijk haar goed, zowel als ze los loopt, met longeren, en laat alles lekker na kijken, kan een hoop schelen, in narrigheid...

Nensert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 22:25

Ik zou er inderdaad even een dierenats naar laten kijken of een massage geven, wie weet wat er uit kan komen!
Als jij spierpijn hebt of ergens anders pijn, ben je ook niet vrolijk als je lichamelijk belast moet worden, toch?