Alwin (mijn haflinger) is nu 2 weken verkouden. Hij is (waarschijnlijk) verkouden omdat ik hem een keer na het rijden geen deken op heb gedaan (ik dacht dat dat niet nodig was). In het begin hoestte alwin in de wei en als ik alwin ging poetsen ook. Hij hoest nu niet meer in de wei en zaterdag met longeren hoesste hij ook niet (ook in de galop niet), dus ben ik gister samen met mijn zus in het bos gaan rijden maar in de eerste draf had hij 3 keer gehoest. Daarna in de galop en draf niet, maar even later in de draf had hij toch nog 3 keer gehoest. Vandaag had ik ook heel even in het bos geredend.Dat ging in het begin heel goed en toen ging ik een stukje in maar alwin had er nogal zin in en ging best wel hard hij ging allemaal briesen en even later weer in stap had hij nog niet gehoest en toen ging ik alwin uitstappen en toen kreeg alwin een best erge hoestbui wel 5 keer gehoest. Ik heb nu foenegriek gekocht. Ik weet niet of dat helpt of goed is?
Of moet de DA komen? Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen gewoon een beetje in het bos stappen of juist niks meer mee doen?
Lisan
er staat dat het berichtje door marlon is geplaatst maar ik heb dit berichtje geplaatst. Marlon is namelijk mijn zus en die meld uit zich zelf aan en ik had dat niet gezien