Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:http://www.equusite.com/articles/health ... ning.shtml
Een prachtige (en humoristische) beschrijving - wel in het Engels - van hoe je dit aanpakt.
Prisca schreef:Niet lekker laten zitten alleen met wassen of afsluiten er even inspuiten zodat het spoelt.
Ik heb in mijn 30 jaar paarden nog niet een koker schoongemaakt.
Heb alleen gezien bij mensen die het wel deden het moesten blijven doen en daar door last van ontstekingen kregen.
Babydoekjes en middelen al helemaal niet doen je breekt de afweerstoffen af wat dus de ellende gaat geven. Gewoon spoelen en verder niets.
Downhill schreef:Is er iemand die dit kan vertalen in het Nederlands? Ik heb nog NOOIT 1 woord engels gesproken....![]()
graafstra schreef:als ik het wil afspoelen dan is hij niet meer te houden hij accepteert dat niet bij z'n koker. en ik wil het schoonmaken omdat hij toen hij 't uithing heel veel troep op z'n zakie had en dat niet echt lekker uitzag
Stybba schreef:Downhill schreef:Is er iemand die dit kan vertalen in het Nederlands? Ik heb nog NOOIT 1 woord engels gesproken....![]()
Nog nooit een woord engels? Shame on you (schaam je![]()
)
Mocht de vertaling van beantsje morgen nog niet helemaal klaar zijn wil ik wel helpen. Vandaag helaas geen tijd, zitten 2 anderen op míjn laptop te azen...
Prisca schreef:graafstra schreef:als ik het wil afspoelen dan is hij niet meer te houden hij accepteert dat niet bij z'n koker. en ik wil het schoonmaken omdat hij toen hij 't uithing heel veel troep op z'n zakie had en dat niet echt lekker uitzag
Ja en bij die van mij ook?. Schijnbaar heb jij er meer last van als het paard moet het daarom schoon?. Schoon is slecht voor dat soort delen dan haal je alle vetten weg die het nu soort van schoonhouden.