.Nu moet ik hem elke week ontwormen zes weken lang. Als dit niet lukt moet de da een buis tot in zijn darmen aanbrengen en zo de wormen bestrijden. Nu vraag ik me af ofdat er kans is dat mijn shet het niet haalt? xxx eline Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Nu moet ik hem elke week ontwormen zes weken lang. Als dit niet lukt moet de da een buis tot in zijn darmen aanbrengen en zo de wormen bestrijden. Nu vraag ik me af ofdat er kans is dat mijn shet het niet haalt? xxx eline 
. 'k ben nu zo kwaad op men eigen! Maarja had ik maar eerder moetten aan denken dat dit zou kunnen gebeuren! 'K hoop dat het allemaal goedkomt. 
carola schreef:Sherwood: wat jij zegt over Equest klopt, maar dat staat ook op de verpakking. Dat is heftig spul, en niet geschikt voor jonge veulens of dragende merries.

sherwood schreef:Lekker veilig. Zou ik dus nooit doen, zo'n risico nemen. Of moet het kalf eerst verdrinken soms?
Is niet leuk hoor, een merrie die verwerpt vlak voor het veulenen. denk er nog eens over na. 'T is toch niet nodig zo'n risico te nemen?
Zannekin schreef:De grootste oorzaak van abortus einde dracht is rhinopneumonie, beter dat even nakijken dan.
. Hij had hoge koorts was lusteloos , genoeg om hem erbij te halen . De DA wist niet wat hij had , hij kon het niet achterhalen , bloed genomen , er was niets in te zien . Wat hij nog kon denken was dat hij ergens met een absces zat , en het ergste was in zijn hoofd , ik kan je verzekeren als je DA dat zegt ben je er niet goed van . Mijn haf kreeg koortswerende spuiten . De DA had de hoop bijna opgeven tot dat hij simpelweg op zijn rug (aan de heupen) een neep gaf , normaal trekken ze hun rug naar beneden , maar dat deed hij niet , conclussie was dat hij nog kon denken dat hij wormanurisma had , bloedwormen dus . Hij heeft daar dan een inspuiting voor gekregen en is dan goed hersteld , gelukkig
Het beste voor je paard te ontwormen is afwisselen van ontworming , de ene keer die pasta de andere keer de andere ( wel pasta die goed is he) , en dan nog een andere keer een inspuiting in het bloed