Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
midgie schreef:Je zou kunnen gaan rechtrichten en gaan leren de achterbenen te gaan plaatsen daardoor.
IN principe moet dat achterbeen wel die kant op , maar dan tussen de 2 voorbenen geplaatst , dus aan jou de taak dat been te leren plaatsen en je paard uitleggen waar je hem wil hebben.
Je instructrice zou je daar mee moeten kunnen helpen.
Je kan door middel van zijgangen zoals de schouder binnen en traver de beenzetting verbeteren.
Maar je zal bij het begin moeten beginnen en je paard eerst van voren los hebben, dus de stelling en buiging zonder dat hij duwt en trekt aan je hand, dus misschien kun je je wat meer in de rijtechniek verdiepen , als jij bewust word wat er in het lichaam gebeurt bij deze oefeningen kun je het ook beter aan je paard leren.
orienta schreef:Precies Bets
het is gewoon lastig om dit links om op te lossen
Overigens doet dit ook met longeren e.d
Misschien achter ijzers? hij staat ook vrij veel met zijn hoef naar binnen gedraaid als die stil staat
Bets schreef:Ik zou ook iemand met verstand ernaar laten kijken, ik zelf ben voor steffi v.d. Laarse, ze heeft ook website, is dierenarts. Nou ja ik zou zeggen kijk zelf even. Ze zit redelijk dichtbij in Soest! Echt een aanrader! En laat kijken wat eruit komt. Maar het moet wel iets medisch zijn lijkt mij want een paard doet dit normaal gesproken niet uit zichzelf.
Rechtrichten is iets anders als oefeningen rijden he