hoefschoenen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

delfa

hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 18:25

ik zit er over te denken hoefschoenen aan te schaffen voor mijn pony. nou wil ik graag wat meer inofrmatie hebben erover, en wat jullie ervaringen zijn met hoefschoenen, en dan bedoel ik deze, want hier gaat op dit moment mijn interesse naar uit:

***heb ik van een site afgehaald.***
Easyboot Bare

Deze schoen is een van de nieuwste ontwerpen van Easycare en ik vind dit veruit de beste. Geen geïrriteerde hoefballen want daar is neopreen gebruikt als materiaal. De rest van de schoen is van zeer sterk plastic. De pasvorm is te variëren aan de toonkant. Je verliest hem nooit door de neopreenbevestiging rond de koot. Er zijn veel maten: van 78 tot 192 mm. (breedtemaat).

De schoenen kosten per stuk € 85

iemand?

Judje

Re: hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 23:19

Verplaatst van HAR naar BEH.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 23:31

Mijn paardje loopt sinds 2 dagen op Delta's :)
Niet zozeer uit eigen keuze maar meer als nood oplossing.
Zij heeft een hele dunne zool en is hoog drachtig dus kan ik er geen ijzers onder laten slaan.
Tot nu toe ben ik érg tevreden!
De bedoeling is dat ze zonder schoenen loopt zodat haar zool harder kan worden en het uurtje dat ze per dag beweging krijgt doe ik haar schoenen om zodat ze zonder pijn kan lopen over het harde.

Waarvoor wil je de schoenen gebruiken? :)

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 17:22

ik wil hoefschoenen gaan gebruiken voor het rijden van endurance wedstrijden volgend jaar.

bedankt voor je reactie!

A_mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 17:26

Mijn paard loopt op easyboot epic's. alleen voor, vanwege gevoelige hoeven. Kijk wel naar de hoefvorm en waar je de schoen voor wilt gaan gebruiken! Er zijn een heleboel soorten, met allemaal andere voor- en nadelen.

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 19:06

oké, dankje voor de tip!