NAzweten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 10:22

Hallo allemaal,
Als ik Iowa gereden heb en ze is erg bezweet, dan stap ik haar heel goed uit totdat ze droog is. Maar nu gebeurd t de laatste tijd dat ze dan in de stal weer begint na te zweten.
Ligt dit aan het warme weer of is er een andere reden hiervoor?


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 12:41

Ik denk dat het aan het weer ligt. Als Brando uit de wei komt is hij droog, maar als hij op stal staat om te gaan poetsen en op te zadelen gaat hij ook een beetje zweten. Dus ik denk dat het gwoon aan het weer ligt!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:01

Heeft die van mij ook, inderdaad alleen op stal. En dan heb ik lang uitgestapt en gedouched. Komt volgens mij omdat de stal dan iets benauwd is en het paard is van binnen dan ook nog erg warm dus gaat zweten.

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 16:35

Als die van jou dat niet vaker heeft, zal het nu inderdaad wel te maken hebben met het extreem warme weer. 't is toch benauwd in de stallen (en trouwens buiten ook)

Die van mij heeft dat dus altijd, en dat is echt mega-irritant omdat je dan dus ook 's winters na een paar uur weer terug naar stal moet om de deken te verwisselen.
Ze zeggen vaak dat dat bij hoog in het bloed staande paarden het geval is. Nou heeft hij geloof ik wel alle karaktertrekken van een 'hoog in het bloed' staand paard, alleen zit er pas in de 3e generatie volbloed achter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eve_16, Kelfres, Nietsmar, Purkii en 123 bezoekers