sinds 1 week loopt zonique onregelmatig, de eigenaar dacht teugel kreupel,maar ik had hem gelongeerd zonder bijzet, en hij bleef op 1 voorbeen niet helemaal rad, niet echt kreupel,aar elke ker, met die stap zijn hoofd een stukje meer naar beneden. heel raar, vandaag ga ik rijden, kijken of het dan nog zo is, beetje raar, want ook zonder bijzet doet die dat..
Als je paard al een week niet goed loopt zou ik toch eens de DA inschakelen vooral omdat je zelf geen duidelijke oorzaak kunt vinden. Wellicht heeft je paard een (lichte) blessure opgelopen.
Voel even of dr voeten warm zijn, of dik vlak onder de kogel. Voel even aan d'r knie etc of dat wel normaal voelt.
Het kan inderdaad ook d'r rug zijn of dr schouder, laat het door de DA kbekijken, je kan beter niet rijden geef het liever rust door ad hand te stappen.
hij is nergens warm op de benen. met springen ben ik laatst gevallen, en de balk kwam tegen de schouder van zonique aan. daarvan heeft hij last heeft de DA gezegd, dus 2 X 10 minuten stappen op het harde, en vooral neit stil laten staan, anders word het stijf, het word met de dag beter gelukkig
GElukkig dat je de oorzaak hebt gevonden, maar ik zou je toch nog de tip willen geven om als het niet helemaal beter wordt eventueel een fysio in te schakelen. Mijn paard had namelijk na een blessure rechts achter het onregelmatige gehouden. uiteindelijk zat er een rugprobleem achter.....