Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
crossmonster schreef:Vertrouw je de dierenarts die de eerste scan heeft gemaakt?
Klinkt mij toch als een peesblessure in de oren.
Longeren met een paard dat net beter is , is not done.
Als een paard een blessure heeft gehad, altijd beginnen met rechtuit stappen, op het harde (in sommige gevallen op het zachte) .
Longeren is altijd eenzijdige belasting, en dus nooit goed na een blessure.
Ik zou nu door een goede kliniek een peesscan laten maken.
crossmonster schreef:Ik ken geen klinieken bij je in de buurt.
Longeren zou ik nooit doen,zeker niet om te kijken hoe ze loopt.
Doet vaak meer schade dan goeds aan de blessure
russel schreef:Bij de eerste stap onregelmatig aan de longe meteen stoppen, doorgaan is problemen.
En naar de kliniek in Rosendaal? is dat geen optie? Toch daar DA laten kijken, wellicht met aangepast beslag, je weet nooit. Van Nassau zit daar 2 dagen per week, heb je en DA, en Foto's/scan en smid.
felicity schreef:Ben afgelopen maandag ook bij de paardenpraktijk geweest met mijn knollie. Wel met een heel ander probleem. En ben zeer netjes geholpen.
Ik zou dus de kliniek gewoon bellen en je vraagtekens uit leggen dan willen ze je vast helpen.
E-digit zit inderdaad bij de praktijk maar je word geholpen door mensen van de praktijk dus niet door mensen van E-digit.
Van nassau zit bij Visdonk in roosendaal.
Ik ga persoonlijk liever naar de paardenpraktijk.
My_Lady schreef:russel schreef:Bij de eerste stap onregelmatig aan de longe meteen stoppen, doorgaan is problemen.
En naar de kliniek in Rosendaal? is dat geen optie? Toch daar DA laten kijken, wellicht met aangepast beslag, je weet nooit. Van Nassau zit daar 2 dagen per week, heb je en DA, en Foto's/scan en smid.
Dat is die van Edigit.
Zou jij dat nog vertrouwen?