Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Odessa1 schreef:Ik maak het hooi al sinds het een paar weken vriest niet meer nat! Het is anders zeker de volgende morgen bevroren als de pensionhouder voert. Jammer maar het is even niet anders!Ik heb gisteren voor het eerst sinds twee weken weer even gereden. Ze hoestte niet meer, ze brieste alleen een paar keer. Briesen kan toch geen kwaad? Ik neem aan dat als ze bronchitis zou hebben ze zou blijven hoesten? En had het paard naast hoesten geen enkele andere klacht?
Hooi vochtig maken vind ik een goed idee, alleen ook met dit weer? Volgens mij bevriest het dan direct?
Met name omdat wij buitenstallen hebben?
Vlas staan ze overigens al jaren op. Niet alleen bij mij maar ook waar ze eerder in pension stond.
Ik vind trouwens wel dat ze met dit weer maar weinig drinken. Misschien heeft het daar ook wel mee te maken. Onze waterbakken zijn bevroren dus moeten we specikuipen (? schrijf je dat zo?) met water vullen dus kunnen we goed zien hoeveel ze drinken.