Mijn pony's staan nu op vet arme musli omdat ze niet 'echt' werken, ze krijgen dus geen krachtvoer want dat is gewoon niet nodig.
Ik ben wel een beetje benieuwd wat er eigenlijk goed is voor pony's zoals de mijne.. Ze worden 2x per week bereden door een klein meisje (die zelf nog bij de basis is en wat voor de paarden erg makkelijk is en daarom hoeven ze nog niet hard te werken), ze gaan elke dag mee wandelen of fietsen, ze staan 24/7 op de wei met beschikking tot hooi..
Ik wil wel dat ze voer krijgen wat mijn andere paardje moet lijnzaad eten en dat eet ze niet als er niks tussen zit.. En voor mijn andere paardje is het voor de smaak gewoon.. Ik heb al geinformeerd bij de winkel hier in de buurt die voer verkoopt en die zei dat ik het beste vet arme musli kon nemen, maar ik zie hier op bokt zoveel verschillende voerders voorbij komen dat ik eigenlijk begin te twijfelen of dit wel 'goed' voor ze is..
Dus wat denken jullie wat het beste is?
Alvast bedankt
'Ze krijgen trouwens maar een heel klein beetje en dat 2x per dag.. en 1 klein handje na het rijden..'
edit: Mijn voer heet Equi-Arab dacht ik. Mischien voor sommige mensen handig om te weten
.