Goudaccupuntuur

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barleo

Goudaccupuntuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 17:03

Is er mischien iemand,die ervaring heeft met goudaccupuntuur bij paarden,ik kan er niet veel over vinden,wel over honden,maar niet bij paarden...Groetjes

siskeh

Re: Goudaccupuntuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:09

gaat het om het plaatsen van gouden staafjes(iets wat blijft zitten), of heb je het over gouden naalden oid(iets wat er weer uit gehaald wordt)

Barleo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 17:13

puntjes die blijven zitten

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:57

bedoel je van die stickertjes met kleine goude of zilveren bolletjes die je op de accupunctuurplekken plaatst?

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:04

Het wordt gedaan bij de kliniek van Erik Laarsakkers in de Bilt.

http://www.holistischdierenarts.nl/

Ik heb het bij mijn hond laten doen voor artrose klachten. Hij had vrij ernstige artrose in zijn ruggegraat en in zijn heupen. Hij is sinds de behandeling absoluut pijnvrij en is een andere hond (wil weer spelen en rennen). Bij een paard kan ik mij nog voorstellen dat het anders is omdat je erop rijdt en hem flink belast, bij een hond is dat natuurlijk niet zo. De artrose gaat gewoon door ( of gaat iets minder snel dan zonder de goudaccupunctuur ) en ik weet niet of je paard dan nog wel kan blijven gebruiken als sportpaard. Ik heb het laten doen bij de bovenstaande dierenarts dus ik denk dat zij je wel kunnen vertellen wat de gebruiksmogelijkheden van het paard nog zijn na implantatie.

mdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:11

Ik ken iemand die het bij zijn paard heeft gedaan, ook via Erik Laarakkers. Ik zal eens navragen hoe het nu eigenlijk gaat. ( heb haar al een tijdje niet gesproken) Ik weet wel dat ze er in het begin heel enthousiast over was en dat het zeker werkte. Maar of het nu nog steeds zo is, na zo'n 2 jaar, dat weet ik niet. Zal het eens vragen.

Barleo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 18:29

Ze word niet meer bereden,omdat ze behoorlijk artrose heeft,berijden hoeft ook niet,het gaat erom dat ze geen pijn meer heeft en zo nog wat jaartjes een fijn leven heeft

Barleo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 18:35

Als je het wilt vragen heel graag,thanx