Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ilse1980 schreef:Ik weet niet wie je DA is maar mijn paard heeft kissing spines en ook 2 wervels bijna kissing spines en ik ben daarvoor naar Gertjan den Heijer geweest. Hij is erg kundig op het gebied van KS en tevens osteopaat. Ik zou hem er zeker naar laten kijken. Mijn paard loopt na een half jaar revalideren weer super. Succes!

An_J schreef:was de rijbak niet gewoon te hard? Veel bakken hebben nu een bevroren onderlaag waardoor ze niet goed kunnen afrollen en nogal kort gaan lopen..
Prisca schreef:An_J schreef:was de rijbak niet gewoon te hard? Veel bakken hebben nu een bevroren onderlaag waardoor ze niet goed kunnen afrollen en nogal kort gaan lopen..
Zat ik ook al aan te denken.
Het is nu erg koud spieren zijn toch wat stijf en de bodem hard. Vind het niet zo gek dat ze wat korter lopen. Paard en ook mens heeft nu wat meer tijd nodig om warm te worden dus ook ruimer.
Om er gelijk weer iemand bij te halen is ook weer wat. Zou eerder even bekijken wat ze op de langere tijd doet.
Arabesk schreef:ik zou wel heel graag foto's van de hoeven willen zien ook
(Pete Ramey gaat zelfs zo ver dat hij zegt dat kissing spines wordt veroorzaakt door zere (voor)voeten.)