(half) edelstenen, geneeskrachtige werking?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margo0tje

(half) edelstenen, geneeskrachtige werking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 10:36

De naam zegt het al. Ik krijg van iemand een gratis halfedelsteen hanger voor aan het hoofdstel van mijn paard. Wat denken jullie, kunnen halfedelstenen ee positieve invloed hebben op de gezondheid of het welzijn van je paard?
Margo Pling

Storm

Re: (half) edelstenen, geneeskrachtige werking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 10:38

Als de steen loshangt en tegen zijn hoofd bonkt, denk ik niet dat het welzijn van je paard erop vooruit gaat...
Verder geloof ik niet zo in de werking van stenen. Hoe kan een steen er nou voor zorgen dat je je beter gaat voelen. Tja, maar ik ben sceptisch tegen al dit soort dingen...
En als ik het al zou doen, dan liever aan de deken van mijn paard, maar zeker niet aan zijn hoodfstel.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 10:45

haha heb ik ook gevraagd, is vrij klein steentje en je kan hem op een plek hangen dat het dus idd niet steeds bonkt. Heb je ervaring er mee of dat ook niet?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 10:49

Ik heb ooit eens een Jomanda-hangertje gehad van iemand die ik aan de deken van mijn paard kon vastmaken, die heeft er wel een tijd gehangen, maar ik merkte er niks van.
Met edelstenen heb ik alleen bij mezelf ervaring, ik had een Amethyst, dat zou dé steen voor mij moeten zijn, maar ik merkte er ook helemaal niks van.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 10:54

Ja, er is een hoop onzin in dat wereldje. Ik heb zelf ervaring met tijgeroog, wat wel werkte( faalangst werd minder, leraren stonden versteld). Ik wist niet waar de steen voor was, dus placebo effect gaat niet echt op.
Maar goed, k zal mijn ervaringen hier plaatsen met dat hangertje:)
Verdere mensen ervaringen met edelstenen?

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 14:26