Het Rhino virus

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

UpToDance

Het Rhino virus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 21:48

Hallo,
Vannochtend is er op een stal naast ons(paar meter verder) een dood paard aangetroffen. Hij had dikke benen en was erg verkouden, het Rhino virus! Nou ben ik en meerdere mensen bij mij op stal natuurlijk hartstikke ongerust. Ik heb al het een en ander gelezen op internet en bokt maar kan er toch niet uitkomen. Als je paard elk jaar goed geeent is kan hij het dan ook krijgen? Ja toch? Ik hoorde namelijk van een stalgenootje dat je paard het dan niet kan krijgen(enting tegen influenza). Ik bel zowiezo morgen de dierenarts op, want mijn paard is al verkouden en het paard die tegenover hem staat ook. Heb vandaag zijn tempratuur opgemeten en hij had normale tempratuur. Wie kan mij vertellen hoe erg deze ziekte is en of onze paarden het nu ook snel kunnen krijgen? Verdrietig

Groetjes Laura.
Laatst bijgewerkt door UpToDance op 22-12-08 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:55

Moderatoropmerking:
Deze vragen mogen beantwoord worden maar ik wil iedereen erop wijzen dat het niet is toegestaan te speculeren over de locatie waar het virus aangetroffen is.