last van de rug

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

compagnon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 13:59

mijn pony compagnon heeft last van zijn rug niet met het rijden maar als je bv aansingeld gaat die heel snel rondjes draaien en hij vind het ook niet fijn als je op zijn rug drukt dan zakt die helemaal door, hij heeft vroeger voltige gelopen misschien komt het daar wel door??
ik weet het niet wie heeft ook zo'n pony of paard die deze verschijnselen heeft en wat doe je daar aan ik zou het graag willen weten!

alvast bedankt

allegria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:30

Hoi compagnon

Ik heb ook zoiets gehad met mijn vroegere verzorgpony die had dat ook als je wou gaan rijden en je singelde op haar rug aan dan viel ze op de grond later bleek het en ontsteking in de rug spier te zijn laat zo snel mogelijk je da komen rug problemen zijn niet echt makkelijk te behandellen dus echt bel je da en laat hem komen veel succes

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:58

ik zou mijn paardenfysiotherapeut laten komen en als hij zegt dat hij het niet op kan lossen en dat dit probleem door een da behandeld moet worden, dan de da laten komen.

je kunt natuurlijk ook de da meteen laten komen, of als ter ondersteuning van elkaar, de da en de fysio.

de fysio verhelpt en voorkomt vele problemen, net zoals de da.
de fysio kan lang niet alles verhelpen, maar de da ook niet.