Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jwoltmanelp schreef:MIjn paard had hoge leverwaarden door vergiftigd hooi. Laat je hooi onderzoeken.
Caira schreef:En je bent 100% zeker dat daar geen jkk of ander lever vergiftende stoffen in zaten?
Ik zou nu zorgen dat het paard lever ondersteunende stoffen krijgt. Ik heb goede ervaring met levercompositum van de Groene Os.
Daarnaast is de voeding erg belangrijk, een verzwakte lever heeft veel moeite met voedsel waar veel suikers, zetmeel of eiwitten in zitten.
Caira schreef:Nou dan overleg je het met je da, ik heb het hele traject 3 jaar geleden doorlopen en alle schade die je kunt beperken is mooi meegenomen...
Caira schreef:tsja ieder zijn manier van genezen, maar vat dit aub niet luchtig op! Mijn merrie blijft er haar hele leven last van houden.
gelderspaard schreef:Mijn paard vertoonde de laatste weken ook geen uiterlijke kenmerken ging best heel goed alleen met rijden liet ze haar rug niet los, eerst weer natuurlijk naar het zadel gekeken dat was het absoluut niet, dus da erbij en gelijk weer op leverwaarden laten prikken weet het niet precies maar ast en ggt 5oo en 600 dit was nu nog hoger als in juli op de kliniek in utrecht maar ze mocht thuisblijven zolang ze goed eet en drinkt en dat doet ze zeer goed.
gelderspaard schreef:Mijn paard heeft nu 9 dgn geleden de leverbot ontworming gehad plus een infuus om de lever op te peppen gaat nu toch wel beter, haar vacht sluit weer aan, maar we wachten even af voordat we gaan juichen!