Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sowieso was z'n buik niet in te deuken echt keihard en opgezet. Niet zozeer dattie heel dik eruit zag maar wel druk van binnen naar buiten erop.
) was inderdaad doornat. mede omdat hij rondjes liep erbij. Pluk hooi, sop sop, rondje box, pluk hooi, sop sop, pluk hooi, sop sop, pluk hooi, sop sop, rondje box. Nog net geen patroon erin maar dus elke keer wel die natte pluk z'n hok door slepen. Hij sopte dan ook niet iedere elke hap, maar meer dan twee droge happen nam die eigenlijk niet.
Woogy schreef:helemaal niet, maar at wel echt schrokkend naar binnen die zooi!!!
Hij heeft ongeveer anderhalve maand geleden lichte koliek gehad, beetje liggen en krampen gelukkig niet ernstig maar waarschijnlijk waren ze toen flink aan hem aan het knagen van binnen.

Citaat:Goed dat je waarschuwt. Ik heb ook een 'sopper' maar die zuigt tevens lucht, dus hij sleept eerst al het hooi naar de waterbak, dan plukje voor plukje soppen, eten, zuigen, pluk pakken, soppen, eten, zuigen. Hij heeft verder geen van de door jou genoemde verschijnselen dus ik zal het eens voorleggen maar ik denk dat het hier een stukje gewoonte is.