help rare bult? bal?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paris20

help rare bult? bal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 20:42

hoi ik heb een vraagje aan jullie, ik weet dat jullie natuurlijk geen da's zijn maar hebben jullie ooit zooiets gezien of meegemaakt bij jullie paardjes?
mijn paard heeft opeens een soort bult/bal naast zijn peniskoker, niet bij de opening van de koker maar wat meer richting de lies.
hij is geruint bij vorige eigenaaresse paar jaar geleden dus denk niet dat dit een bal is,
hij heeft er ook geen zichtbare last van loopt goed is levendig geen gedragsveranderingen te merken eet goed en ook bij aanraking van deze bult/bal geen reactie.
nu dacht ik mischien wat vocht en kijk het een dagje aan.
ben tog wel een beetje ongerust en dacht vraag het eens aan jullie,
de bult/bal zelf is niet keihard maar hij is wel zo groot dat hij in mijn hand past met gespijde vingers, net een reuze muggenbult.
hebben jullie een iedee? groetjes

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: help rare bult? bal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:44

Dat klinkt als een liesbreuk. Ik zou morgenochtend 'first thing' je da bellen! Misschien is het alleen wat vocht, maar dat zou ik liever zeker weten Knipoog

paris20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 21:09

ja precies u heeft gelijk, dat doe ik zooizo morgen ochtent gelijk. alleen het gekke is dat het niet preies in de lies zit het lijkt meer op een verschooten bal (als in bal van hengst) zo vreemt in heb nog nooit zooiets gezien bij een paard alleen bij een man maar dat was een zakbreuk en mijn paardje is geen hengst meer pff best eng dit

paris20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 23:27

even een update over de vreemde bult, hij is verdwenen.
ik snap er helemaal niks van maar ik hou het even heel goed in de gaten mischien was het wat vocht? da zij in ieder geval dat ik het even goed in de gaten moest houden mogt het terug keren enz gelijk contact opnemen groetjes

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:33

Maak er de eerstvolgende keer dat het weer opkomt, een paar foto's van voor de DA. Misschien kan ie er wat mee, mocht het weer verdwijnen.

Vreemd verschijnsel.......