Mijn verzorgpaard heeft enorme last van roos.
Niet dat ie er last van heeft maar ik wil toch weten hoe ik het verwijder
Welke shampoo, hoeveel keer per week?,....
X
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
LadyElmira schreef:Er zijn verschillende soorten shampoo's die je kunt gebruiken. Dat jouw paard korreltjes heeft wilt overigens niet zeggen dat dit roos is. Ik zou eerst even aan de eigenaar van je pony vragen wat het precies is, en misschien weten zij er wel een middeltje voor. Ook in de ruitershop heb je verschillende soorten en er is daar vast iemand die je kan helpen. Overigens kunnen die witte dingetjes ook zandjes zijn.
Cyruss_ schreef:Weet je zeker dat het roos is? Kunnen namelijk ook stof deeltjes zijn. Of vettigheid van de huid, dit zie je ook altijd onder de deken, word ie wittig van. Niet iets om je druk over te maken iig

Suus__ schreef:Andrealon - antiroos shampoo ik heb hem ook en gebruik het zo'n 3á4 x in de week. Werkt prima![]()
Head & Shoulders ofzo werkt bij mij helemaal niet goed me roos word er alleen erger van. Waarschijnlijk door de 'ingrediënten' die daarin zitten die zó sterk zijn...