Mag mijn paard druivensuiker gemengd met water?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hollyleaves

Mag mijn paard druivensuiker gemengd met water?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 19:31

Hallo,
Ik heb een vraag, ik ga mijn pony Pre alpin senior geven, als vervangend ruwvoer. Nu vindt hij het niet echt lekker, en werd me aangeraden kwikbeet van Dodson en Horrel erover heen te doen. Dit wordt me alleen allemaal erg prijzig, dus ben op zoek naar een goedkoper alternatief Haha!
Nu kwam mijn moeder ermee aan of ik er anders niet druivensuiker poeder, gemend met water erover heen kan doen, of sinassappelsap oid. Mijn pony zelf is namelijk zowel dol op druiven als op manderijn en sinassappel.
Alvast bedankt!

Groetjes Rianne

mehlika

Re: Mag mijn paard druivensuiker gemengd met water?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:35

Kwikbeet zal hij dan ook niet eten dus dat erover is niet aan te raden
Dat hij het niet lekker vind verbaasd me zeer maar kan natuurlijk altijd.Als je iets verdund in water moet het gewoon kunnen hoor Ja weet alleen niet of druivensuikerpoeder zo geschikt is....

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 19:38

En sinassappelsap?
En ja, het is een strontverwende pony zo nu en dan Tong uitsteken Meestal gaat dat over als hij zoiets heeft van, hmm, ik krijg nu toch niks anders, dus laat ik maar opeten. Haha! Probeert hij uit alle macht de kuilbaal te veroveren, terwijl het gelijk vast bljft zitten in alle gaten in zn mond, en schuif je m peperduur alpengras voor, dan wil hij het niet Tong uitsteken

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:39

zou ik eerder voor kiezen dan druivensap en joh,misschien eet hij het morgen gewoon, meng je gewoon steeds iets meer door zijn voer Knipoog

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 19:40

Oh, hou het een week of 2 stug vol, dan geeft hij wel in Haha! Uiteindelijk Tong uitsteken