viezigheid in oog

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

I_Love_Kyara

viezigheid in oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 21:39

Heey,

Ik was vandaag bij mn pony en die had een stukje gras/kuil in z'n oog en er kwam allemaal etter uit .. ik heb het proberen weg te wrijven maar het lukte niet. er hing na het rijden een hele sliert uit zn oog, maar het grasje zat er nog wel in, toen ik vanavond ging kijken was tie eruit,,

is dit erg?
P.S sorry als dit niet goed staat!

Romy18

Re: viezigheid in oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 02:09

Ik zou voor de zekerheid toch wat oogzalf halen bij de apotheek gewone tetracycline is goed en verder even aan kijken als het oog de komende 2 dagen nog vies blijft toch even de da er bij halen om te laten kijken.

mvg

marijke09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 03:27

Als het weg is, maar het oog toch af en toe nog vies word, gebruik dan afgekoelde thee, (gewone thee) dit gebruiken wij bij vieze ogen, aangezien het thee axtract helpt.
Doe een beetje afgekoelde/koude thee op een doekje en een beetje naar binnen toe eroverheen wrijven (niet te hard).
Doe dit overgens niet als het echt ontstoken is, alleen als het vies etc. is.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 06:37

marijke09 schreef:
Als het weg is, maar het oog toch af en toe nog vies word, gebruik dan afgekoelde thee, (gewone thee) dit gebruiken wij bij vieze ogen, aangezien het thee axtract helpt.
Doe een beetje afgekoelde/koude thee op een doekje en een beetje naar binnen toe eroverheen wrijven (niet te hard).
Doe dit overgens niet als het echt ontstoken is, alleen als het vies etc. is.

Kamille thee helpt nog beter Knipoog

marijke09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 07:10

Ow, oke badankt, zal de volgende keer kamille thee gebruiken,ik gebruik normaal altijd de groene thee.