Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Pollux schreef:Pessade, ik denk niet dat ze gefrustreerd is. Ze loopt nl altijd erg fijn en ontspannen. Ze doet het juist als ik haar lang en laag rijd, maar ook daar is ze ontspannen en los in haar lijf. We hebben wel wat problemen met galop, maar ze begint al voordat ik met galop bezig ga te knarsen. Pijn in haar lijf lijkt me ook niet, ze is net gecheckt en de ostheopaat was juist erg tevreden hoe los ze was in haar lijf. Tanden ook ok. Het enige wat ik nu dus kan bedenken is dat haar zadel toch niet helemaal lekker ligt. Dit ga ik morgen met mijn lesgever checken aan de longe (eerst zonder en dan met zadel en kijken of er verschil is). En de zadelmaker komt binnenkort een controle doen. Het blijft toch een beetje raden.... Maar toevallig kwam ik hier op bokt dus een verhaal tegen van iemand wiens paard ook knarste en dat dat paard een maagzweer had, vandaar mijn vragen naar overige symptomen. Maar al lezende kan ik dat toch wel uitsluiten, want geen van de overige symptomen komen voor bij mijn paard.
Dan kun je eens vanuit andere invalshoeken wat te weten komen.