Om even een beeld te schetsen: Een tijdje terug kreeg onze jaarling diarree. Dierarts erbij gehaald, maar omdat er toen nog overal eikels en eikenblad lag, dacht de DA dat het misschien daaraan lag. Met een poedertje en zaad was het allemaal snel onder controle! Een paar dagen terug begon het echter weer licht, maar aangezien Shivvy ook hengstig was en ze daar vaker last van heeft bij henstigheid maakten we ons inderdaad niet veel zorgen. En ja, de hengstigheid trok weg en de diarree erbij. Maar zaterdag brak het weer helemaal door. Vandaag werd het me echt te veel en heb ik de DA gebeld. Deze gaat nu een mestonderzoek doen. Ik heb het een en ander gekregen om de diaree te stoppen (anders staat ze daar met haar natte vieze kont in de kou
) en ze heeft een wormkuur in tabletvorm (Equimax) gekregen. Het is waarschijnlijk of (lint)worm of een bacteriele infectie....
Maar de vraag: Ik ben natuurlijk helemaal gespannen en hoop eigenlijk op wormen (hoe krom dat ook mag klinken....), maar kan ik dat morgenvroeg al zien? Ze heeft vanavond om ong. half 6 de kuur gekregen....
Bedankt alvast voor jullie hulp!

)