Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, is dit een moeilijk geval. (Ik ken Nagyl van het pezentopic)
sonjim schreef:Tja moeilijk, paarden met pijn zitten vaak slechter in hun vacht. Het knakken vind ik erg vreemd, maar ik ben bang dat ik je er niet mee kan helpen.
cheyentic schreef:de vacht kan zeker het gevolg zijn van de pezen, door problemen (en mss medicatie?) krijg je dat zijn homeostase in disbalans is. die kan ook resulteren in nekklachten laag in de nek en hoog in de nek zitten namelijk heel belangrijke zenuwknopen (ganlion stellatum en ganglion cerviacale craniale) ik zou er eens een goede osteopaat bij halen. die kan uiteraard niks doen aan het peesprobleem maar wel aan de dysbalans in het lichaam. bovendien zou het ook nog kunnen dat door verminderde doorbloeding bijv door blokkade de blessure ontstaan is aangezien het aan beide achterbenen is..
cheyentic schreef:ik zou hem idd dan weer even langs laten komen om het te checken. en dan wel het geheel en niet lokaal.. succes
griebels schreef:Wat zei de DA?
cheyentic schreef:kon hij hem niet meteen scannen dan? C4-C5 blokkade heeft idd geen recht van bestaan tov zijn klacht, dus zou ik ook niks aan doen nu..
cheyentic schreef:oke ik snap het.. met tussenpees bedoel je zijn diepe pees of zijn checkligament? snel een afspraak maken dan.. zou wel vervelend zijn als het nog niet goed is..
zijn Tendo interosseus
dan krijg je dat haha cheyentic schreef:ben bijna paardenosteopaatdan krijg je dat haha