hallo,
Ik heb de zoekfuncties al gedaan maar hier kon ik mijn antwoorden niet uitvinden.
Vandaag ben ik mijn tinker zijn sokken aan het wassen, voel ik een keer een soort van roof. Even naar gekeken, was iets typisch voor mijt. had dit al eerder gezien bij Kiara04 haar paard. Ik heb zijn sokken uitgespoeld en daarna heb ik hem aan de stal vastgebonden. Ik heb zijn sokken behandeld met sebacil en alle kortjes die loszaten verwijderd en gezorgt dat alles er schoon en netjes uitzag. ik heb daarna nog een product erop gedaan wat de huid verzacht. Het is alleen aan zijn voorbenen, aan het linkervoorbeen is het maar een klein plekje van nog geen 0,5 cm maar aan het ander been is het toch al een plek van 3-4 cm (wel geen brede plek loopt alleen gewoon naar beneden) . Het enige is, hij heeft er absoluut geen last van. hij stampt niet met zijn voeten, hij schuurt niet, hij bijt niet aan zijn sokken of niets. Als ik zijn sokken vandaag niet gewassen had dan had ik het nog niet eens gemerkt ( s'winters kam ik zijn sokken niet zo veel omdat ik merk dat zijn sokken dan kapotgaan). De meeste zouden zeggen scheer zijn sokken af, vind dit zo zonde en hij heeft nergens last van. Ik zoek dus nu nog tips hoe ik het het beste kan verzorgen, gewoon elke dag schoonmaken de wondjes of hoe je het ook noemt en ontsmetten of gewoon lekker laten en volgend weekend gewoon weer met sebacil behandelen?
groetjes nieky1993