Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Henkjan schreef:Waar baseer je dat op? Ik denk dat TS wel weet wat ze aan het doen is, aangezien de verantwoordlijkheid van de dierenbescherming krijgt om een oude, verwaarloosde pony te verzorgen/op te knappen.
Ariebren schreef:Henkjan schreef:Waar baseer je dat op? Ik denk dat TS wel weet wat ze aan het doen is, aangezien de verantwoordlijkheid van de dierenbescherming krijgt om een oude, verwaarloosde pony te verzorgen/op te knappen.
En de dierenbescherming heeft verstand van pony's. ??
Er wordt goed voor betaald om een in beslag genomen paard/pony te verzorgen.
De grooste eigenschap van een dier is dat hij zich kan aanpassen aan de klimatologische weersomstandigheden.
Dus schakel een veearts in om dit probleem te onderzoeken.
lonnie schreef:dat was ik idd van plan, ik ben eens even aan het kijken waar ik die dingen kan kopen....en welke maat ik nodig heb, t is echt een uk, ik denk een cm of 80 hoog...heb echt geen idee welke maat ik nodig heb
lonnie schreef:dank je wiezewoes.
lopen gaat helaas niet, na een uur ben je misschien 10 meter verder, ik ga hem niet meer pijn doen dan nodig is. hij staat biten, hij loopt dus wel iets op n dag, maar ik ga hem niet meesleuren zoalng hij zo slecht loopt.
rozenbottel is een goed idee, ga eens kijken waar ik dat kan halen. en dan evt morgen een spuit erin, en daarna wat vitaminen bijvoeren, misschien iets van n pavokoek ofz bedenk ik me net.
ik ga nu internet afspeuren naar een inieminie deken!
118 is meer voor 85-90
Maar je kan ook gewoon even de pony meten (rug en onderlengte) dan heb je ook wel een goede indicatie.