paard hoest

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Junior2019

paard hoest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 11:53

Ik heb een 18 jarige merrie die regelmatig hoest.De DA is er al bijgeweest ik heb toen van die siroop gehad kan even niet op de naam komen;Het was 50€voor een fles.Toen ik dat gaf ging het goed daarna kreeg ze het nog een x toen heb ik die fles verder leeggemaakt,toen was het ook weer over.Ze gaat elke dag een paar uur naar buiten ze heeft een buitenbox ze staat op vlas en ze krijgt nat hooi.Wat kan ik nog meer doen.Ik weet niet of je die siroop vaak mag geven toen moest ik het 10 dgn geven.Soms maakt ze ook een gorgelend geluid verkouden is ze niet.Soms vind ik weleens wat wittig slijm/snot maar d r neus is altijd schoon.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: paard hoest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:58

Heeft de DA niet gezegd dat je weer moet bellen als het met de siroop niet over ging? Dat lijkt me het slimste om te doen namelijk, hoesten kan ontzettend veel oorzaken hebben. Zo te horen doe je al heel veel om het te voorkomen en kan je weinig meer doen dan nu! DA bellen lijkt me het beste, alleen die kan ontdekken waar dit nou vandaan komt.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 12:02

Met de siroop is het een paar weken overgeweest en toen begon ze weer.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:10

dan moet het dus iets zijn wat wel reageert op die siroop maar toch niet over gaat... of dit is weer een ander hoestje..
Lastig zo vanaf bokt te zeggen! Je kan iig je DA bellen, kost niks! Want frisse lucht, zo min mogelijk stof zijn de voornaamste preventiemiddelen en dat doe je al...

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:17

kijk hier eens op:
www.simicur.nl

Heb je toevallig ventipluminsiroop gehad? Dat is ook niks oplossend maar onderdukt, het komt altijd weer terug naar zo'n siroop.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 12:56

ja ventipluminsiroop dat had ik.