Heeft iemand ervanring met het volgende?
Ik heb sinds 10/11/08 een nieuwe tinkerruin,toen hij kwam is hij gekeurd en bleek spierverzuring en bloedwormen te hebben(is nu al veel beter),hij is wel te mager en is niet gewoon om elke dag musli te krijgen(hij kreeg bij zijn vorige eigenaar kuil en 3 keer per week basisbrok).Sinds de avond van de dag dat hij hier is,is hij aan de diarree gekomen,nu is het al wat beter maar nog steeds te dun.Gisteren is de veearts geweest en hij heeft nu medicijnen gekregen die hij moet opmaken(1 week),als het dan niet beter is zou hij een darmfloratransplantatie moeten?Dan gaat de veearts mest van mijn gezonde tinker vermengen met water dan zeven en dat vocht word dan via een sonde in de maag van hem gebracht,
.Heeft iemand hier ervaring mee?Groetjes Cindy.
)
. Zelf heb ik (en vele anderen) er veel succes mee gehad bij tinkers met soortgelijke problemen. Stuur me dan even een PM of mail me even via mijn website (url in onderschrift).
Het is 5 granenmix,en zo laag mogelijk eiwitten erin.Niet het juiste voer dus?
Wouter is echt de slechtste dierenarts die ik ken
Kwam direct met de spuit aan zetten, pakt het vel van Mystic vast zonder ook maar een aai of wat, dus Mystic springt van schrik een meter opzij.. "ja" zegt ie, "die paarden zijn altijd erg bang"
.