Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Billy schreef:Waarom blijf je die dierenarts bellen?
DAt vind ik sowieso al idioot. Bel dan een andere....Ik heb trouwens getemd, vind het niet netjes om de naam van de betreffende da te vermelden. Lijkt op laster..

Quellian schreef:Billy schreef:Waarom blijf je die dierenarts bellen?
DAt vind ik sowieso al idioot. Bel dan een andere....Ik heb trouwens getemd, vind het niet netjes om de naam van de betreffende da te vermelden. Lijkt op laster..
Precies dezelfde gedachte hier... OF je bent heel hardleers, OF het viel de eerdere keren wel mee.
ManonR_ schreef:Ze probeert mensen gewoon te waarschuwen en dat mag ook best als die arts voor de tuchtraad moet verschijnen!!
scoopje schreef:Zo de horen heeft die mevrouw gewoon een boel emotionele problemen en kan ze daardoor haar werk niet meer aan. Iemand die goed in zn vel zit en sn werk graag doet staat heus niet zo tegen klanten te schreeuwen.
Die dame is flink overspannen en heeft rust nodig zo te horen.
Ze heeft de pony niks misdaan, dus laat de hele zaak nou maar bekoelen en haal haar naam van bokt. Ik ken haar niet maar krijg zo de indruk dat ze al problemen genoeg heeft zonder dit erbij.
ManonR_ schreef:En ze is ontslagen...

Ambiiee schreef:Ze heeft toen de tandenklem gepakt, en heeft zonder verdoving hem erop gezet..