Grote bult aan de voorkant van het kootgewricht links achter

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WaldiArabier

Grote bult aan de voorkant van het kootgewricht links achter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 11:06

Hallo allemaal, ik heb een Arabiertje van 11 jaar en die heeft sinds twee weken een flinke bult aan de voorkant
van zijn kootgewricht op zijn linkerachterbeen zitten. Er zit ook een wondje naast, maar die had hij ook
al daarvoor en dat wondje gaat ook niet meer weg. Ik heb nu al twee weken gewacht en weet nu eigenlijk
niet of ik nou de dierenarts moet bellen of dat het vanzelf over gaat, want hij loopt ook helemaal niet kreupel??

Heeft iemand misschien advies voor mij? Of weet iemand wat het is??

Lise81

Re: Grote bult aan de voorkant van het kootgewricht links achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:50

Mijn advies: bel de dierenarts

Om dit te onderbouwen het volgende. Ik ken jou natuurlijk niet, maar hoe kan ik vanachter mijn pc zien dat je paard niet kreupel is of misschien toch niet helemaal 100% loopt?
Een bult kan vocht zijn, of pus, een soort legger of een infectie etc. Mooi is het in elk geval niet. Een dierenarts kan je het vertellen en kan er mogelijk iets aan doen.
Succes!

WaldiArabier

Re: Grote bult aan de voorkant van het kootgewricht links achter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 13:39

Lise81 schreef:
Mijn advies: bel de dierenarts

Om dit te onderbouwen het volgende. Ik ken jou natuurlijk niet, maar hoe kan ik vanachter mijn pc zien dat je paard niet kreupel is of misschien toch niet helemaal 100% loopt?
Een bult kan vocht zijn, of pus, een soort legger of een infectie etc. Mooi is het in elk geval niet. Een dierenarts kan je het vertellen en kan er mogelijk iets aan doen.
Succes!

Dankjewel... Had de dierenarts idd al gebeld en die komt morgen middag.