Ik wou mijn paardje wat extra vitamine geaan geven, aangezien ze onder de aanbevolen hoeveelheid voeding zit..
- Wat gebruiken jullie?
- Waarom gebruik je dat?
- Wat kost het?
- Waar kan ik het kopen/bestellen.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
BlueStar schreef:39 ct per 10 plakjes lol
Koop roggebrood zit alle vitamine en mineralen in die een paard nodig hebben.
Begin even een paar dagen met 1 plakje aangezien er ook lijnzaad inzit en sommige paarden daar diaree van kunnen krijgen. Daarna over naar 2 en wanneer nodig 3 plakjes per dag. Helemaal super is als het als het verdeelt wordt over de dag. Anders max 2 plakjes in 1 x geven.
BlueStar schreef:39 ct per 10 plakjes lol
Koop roggebrood zit alle vitamine en mineralen in die een paard nodig hebben.
Begin even een paar dagen met 1 plakje aangezien er ook lijnzaad inzit en sommige paarden daar diaree van kunnen krijgen. Daarna over naar 2 en wanneer nodig 3 plakjes per dag. Helemaal super is als het als het verdeelt wordt over de dag. Anders max 2 plakjes in 1 x geven.
Lay schreef:Haai haai,
Ik wou mijn paardje wat extra vitamine geaan geven, aangezien ze onder de aanbevolen hoeveelheid voeding zit..
- Wat gebruiken jullie? krauter und gemuse mineralien van st hippolyt , 75 tot 100 gram per dag
- Waarom gebruik je dat? paard staat verder op ruwvoer en een handje brok per dag en is drachtig , dus p[uur voor de vit/min die ze nodig heeft en nergens uit k\n halen
- Wat kost het? geen idee...
- Waar kan ik het kopen/bestellen.ik haal het bij Mppaardenvoeders.nl