Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Elma_ schreef:Heb zoiets nog nooit meegemaakt..
Vind het ook niet normaal dat je wel gewoon voor de enting moet betalen! Ik had zeker ook gezegd of je ent hem, of ik betaal niet
Brainless schreef:Kon je hem zelf niet enten, heb ik nl wel ooit eens gedaan, omdat de DA geen eens in de buurt van het paard kon komen.
CKdamour schreef:Brainless schreef:Kon je hem zelf niet enten, heb ik nl wel ooit eens gedaan, omdat de DA geen eens in de buurt van het paard kon komen.
Hmm.. tja.. en dan is ie straks bang voor mij? Nou ja, heb daar ook niet bij stilgestaan.. al laat ik het denk ik liever aan een ander over.
Anoeska schreef:Wij zijn er niet bij geweest, dus we weten niet hoe erg de situatie is geweest. En een pony lijkt voor de eigenaar altijd een stuk braver dan voor een buitenstaander, omdat de eigenaar 'm goed kent, en kan inschatten welk gedrag de pony nog gat vertonen.
Maar ik kan me goed voorstellen dat je als dierenarts zegt, ik ga m'n veiligheid niet in gevaar brengen. Als het me niet op een veilige manier lukt om te enten, dan doe ik het niet. Of dat nou terecht is of niet, waarschijnlijk vond deze veearts het niet veilig genoeg.
En je hebt toch verder niets voor die enting hoeven betalen, alleen voor de andere pony? Snap trouwens niet waarom jij dan de voorrijkosten moet betalen, als dat niet eens jouw pony is, ik zou de eigenaar van die pony mooi zelf de voorrijkosten laten betalen.
juval schreef:zelf enten heb ik ook regelmatig gedaan, stelt niet veel voor, maar er is natuurlijk altijd een risico van verkeerd prikken.. ik kan begrijpen dat je daar angst voor hebt.