Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. suleilitha schreef:Op zich is ie wel slim om ze op stal te zetten om ze wat handelbaarder te maken.
Ik denk dat die man heel goed weet wat hij doet. En tijdelijk even "ophokken" is niet erg.
Verder komt OCD en OC nagenoeg niet voor bij ponies.
daniella74 schreef:Van in een weiland zetten worden ponies niet makker, ookal breng je ze voer. Als je ze met dit weer buiten zet is je land binnen de kortste keren onbegaanbaar en wordt het helemaal een sneue toestand voor die beesten. Moeten ze dan ten koste van alles buiten? Dacht het niet. Lijkt mij nog steeds dat meneer helemaal niet verkeerd bezig is met deze ponies en waarschijnlijk gewoon geen zin heeft in (Penny)gezeik. Ik vind het kwalijker dat die beestjes dus met een meisje buiten rondwandelen zonder dat ze er echt iets van leren.
daniella74 schreef:Waar haal jij in hemelsnaam vandaan dat ik vind dat paarden de hele winter binnen moeten staan?
Ik vind er alleen wel wat voor te zeggen om ze niet ten koste van alles buiten te zetten, van een korte periode krijgen ze echt niets hoor.