Equitop Forte en Equitop Myoplast als supplement

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tibken

Equitop Forte en Equitop Myoplast als supplement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 13:45

Ik ben op zoek naar de ideale supplementen voor mijn barok fries ( rijdt m klasse en show)
Nu heeft hij een dip gehad ( teveel eiwit in lever door te rijk hooi)
als supplement heb ik van mijn dierenarts een produkt om de lever te zuiveren en Equitop Myoplast gekregen , volgens hem een van de beste supplementen die op de markt zijn.

nu vraag ik mij af of ik Equitop Myoplast samen met Equitop Forte kan gebruiken , omdat er in de Forte alle vitamine en mineralen zitten en kan ik Equitop Myoplast preventief dan verder geven na een kuur ( onderhoudsdosis)

nu ziet zijn schema er als volgt uit ( hendrik meet 1m72 schoft en is +/- 650 kg zwaar)

Eplus pavo 15 gr per dag
ferromax 7 gr per dag
energycontrol +/- 2 kg per dag
kruidenmelange +/- 1 kg per dag
en zijn ruwvoer +/- 10 a 12 kg per dag

nu zou ik dus de eplus vervangen door Equitop Forte omdat daar meerdere vitamine en mineralen inzitten , zijn ferromax zou ik behouden
of sla ik hier totaal de bal verkeerd en laat ik het beter zo met enkel als toevoeging dan de Equitop Myoplast

jemaine

Re: Equitop Forte en Equitop Myoplast als supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:50

ff een stipje

Niisj

Re: Equitop Forte en Equitop Myoplast als supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:05

Ik zou idd de eplus vervangen door de equitop forte ...anders krijg je een overschot aan vit. e en selenium.
De myoplast mag je combineren met een vitaminen-mineralensupplement. Knipoog