Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik heb altijd het gevoel gehad juist gehandeld te hebben. Wat anderen ook zeggen, jij moet de beslissing nemen

Jeanine84 schreef:Heeft je paard pijn? Zo niet kun je haar dan niet lekker op de wei gooien? Of evt. verkopen als gezelschapspaard?
paardfysio schreef:je zou nog eens bij nadere klinieken kunnen informeren wat daar mogelijk is.
soms doen andere klinieken andere technieken waarbij de prognose beter is.
je zou ook kunnen denken aan fokken als je haar pijnvrij krijgt.
bij niet pijnvrij krijgen weet je het antwoord zelf wel...
succes
Ik zou zelf namelijk nooit willen dat een dier waar ik altijd voor zorg pijn heeft. Maar zoals je zegt is je paardje nog lekker actief en behoorlijk alert. Dus naar mijn mening wil ze nog graag een paar jaartjes doorgaan.
Je zou de operatie kunnen overwegen (wie weet komt het wel goed, je weet nooit).
Mocht je dan merken dat ze pijn heeft en echt lijdt daaronder kun je nog altijd de keuze maken...
(veel succes!!) Kelnardo schreef:Ik zelf heb nooit in zo'n situatie gezeten maar ik zou gewoon naar je paardje kijken. Als een paardje het opgeeft en hij geen zin meer heeft om zo te leven vanwege pijn dan zou ik hem of haar laten gaan.Ik zou zelf namelijk nooit willen dat een dier waar ik altijd voor zorg pijn heeft. Maar zoals je zegt is je paardje nog lekker actief en behoorlijk alert. Dus naar mijn mening wil ze nog graag een paar jaartjes doorgaan.
Je zou de operatie kunnen overwegen (wie weet komt het wel goed, je weet nooit).
Mocht je dan merken dat ze pijn heeft en echt lijdt daaronder kun je nog altijd de keuze maken...
(veel succes!!)

fabjus schreef:paardfysio schreef:je zou nog eens bij nadere klinieken kunnen informeren wat daar mogelijk is.
soms doen andere klinieken andere technieken waarbij de prognose beter is.
je zou ook kunnen denken aan fokken als je haar pijnvrij krijgt.
bij niet pijnvrij krijgen weet je het antwoord zelf wel...
succes
Hoi, ja ik weet het antwoord zelf wel maar wat is pijn?
Ze loopt in stap correct en in draf zet ze het been buitenom om te ontlasten.
Ze is wel happy en ook nog erg actief en allert.
brudoe schreef:Als ze redelijk pijnloos op de wei kan lopen zou ik kiezen voor lekker op pensioen zetten
mienmien schreef:hoe is de operatie gegaan???
fabjus schreef:brudoe schreef:Als ze redelijk pijnloos op de wei kan lopen zou ik kiezen voor lekker op pensioen zetten
Hoi een paard op pensioen kost veel geld. Wie weet wordt ze wel 30.
Ik wil zelf ook wel weer kunnen rijden dus zal er een ander paard moeten komen.
We hebben ook nog een pony op pensionstal dus dan betalen we best veel voor drie paarden.
Mocht ik zelf weiland hebben zou nik het wel doen maar dat heb ik net helaas.