Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

knooopje schreef:lekker als ie gaat hinikken,klink hees en na een week komt er gore troep uit![]()
hoe gaat het nu met je paardje?

)
(ik kan me het topic nog als de dag van gister herinneren...) 
Eyck schreef:De foto's zijn inderdaad interessant.
Toch is het een relatief kleine ingreep of niet? Heb ik altijd geleerd tenminste.. Komt vaak voor iig.

buster4ever schreef:ziet er niet echt eng uit hoor.
dat gat wat je ziet is dat om alle pus enz eruit te laten vloeien??
mooi dat ze al weer haarzelf is:) 
Downhill schreef:Interessante foto's...
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe oud je paardje is. Een oud stalgenootje van mij heeft dit ook laten doen en de operatie heeft absoluut niet gewerkt. Ze mocht een tweede poging doen maar dan mocht ze wel weer RIKKEN aan de betreffende dierenarts. (betalen) Ik heb er zelf geen verstand van maar ik ben wel heel erg benieuwd wat voor een GARANTIES een arts dan kan geven over zo'n operatie. Is het leeftijdsgebonden? Wat was de reden dat jouw paardje voor een tweede keer onder het mes moest?
En betekent deze operatie nu dat je paard dan (over een paar maanden) weer helemaal ECHT aan het werk gezet kan worden?
Heel veel sterkte in ieder geval voor je eigen paard, het ziet er op zich best netjes uit, toch?

Downhill schreef:Super dat je dat voor haar hebt gedaan Whis!
Vele mensen brengen een paard met cornage dan voor de dood. Ga je weer met haar fokken?
Hoe zit dat dan?
Die gaat alleen piepen en brommen als hij zich heel erg moet inspannen. 
corine1981 schreef:Ik was aan het googlen op cornage, een verkocht paard van mijn stalbaas blijkt het te hebben. Beest is echter al 11 maanden bij hem weg, hij wist er niets van en de huidige eigenaar wil hem weer terugbrengen... Wat overigens niet gaat lukken aldus de advocaat.
Anyway, was dus aan het googlen wat er aan te doen is, en hoe het komt. Lees dat 95% van de gevallen erfelijk zou zijn, behoorlijk percentage.
Maar ik las ook dat een operatie op de lijst van verboden ingrepen staat (nu was dat de bokt wiki)Hoe zit dat dan?
IIG fijn dat Whiz ervan opgeknapt is!