Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Jeanine84 schreef:Is je paard niet gewoon diep ongelukkig? Krijgt ze wel aandacht? Heeft ze vriendjes?
geerke schreef:heeft ze een dek op?
dat scheelt soms wel,het kost erg veel callorieen om het lichaam warm te houden,vooral in de regen...
zou ze geen zand in haar darmen hebben?
met veel ruwvoer zou een paard wat niets doet toch niet mager mogen zijn.
tjalk schreef:nee dat snap ik, kan hij dan niet ergens een weidje af huren met gras er op?
gripala schreef:ik ben nu wel benieuwd naar een foto, haha
zou u die niet kunnen maken een keer?
. Je gaat nu toch niet schelden op me
. Dan voel ik me meteen zo oud, haha.
) en waarschijnlijk mijn digi elke keer vergeet. Uiteraard heb ik geen camera op mijn mobiele, want ik ben zo'n ouderwetse muts, die gewoon met een kast van een mobieltje in haar tas rondloopt
. En zowieso gaat het deze week niet lukken, want het dier staat bij mijn werk en ik heb deze week vrij. gripala schreef:en er zijn vast meer mensen in limburg waar het paard staat, dat paarden hebben, dus ik denk niet dat het een groot probleem moet zijn om het paard te verplaatsten, of zoals ik al eerder zei, gras plukken en geven, klein beetje is altijd beter dan helemaal niks, en wandelen en stoppen op een weiland?
Jeanine84 schreef:Ik zou niet teveel vers gras gaan voeren als dit paard dat niet gewend is! Ik zou de eigenaar er maar eens opwijzen er een keer een DA (en tandarts) bij te halen!
kimmie261 schreef:ipv hooi,zou die beter kuil kunnen voeren,en daarbij evt kuilmais ,zet ook wel aan,en het paard een deken op doen...
waarom zou het paard niet met een deken op kunnen lopen,winterhaar aanmaken kost veel energie,die kan dat paard wel beter gebruiken zo te lezen...
roest schreef:Welke muesli? wat zit erin? wat is de vergelijking met brok? en welke brok? Basis,- sport, etc.
Muesli wordt doorgaans gevoerd aan paarden die feitelijk geen brok nodig hebben, maar wel de vitaminen en mineralen, er zitten weinig eiwitten en koolhydraten in (worden omgezet in suikers, suikers worden omgezet in vetten)
cas schreef:Is haar gebit wel in orde? Zelf heb ik de ervaring dat ze wel aankomen van seniorenslobber van Van Cooten of een beetje olie over het voer.
dat is een hele goede dikmaker, verder toch maar een deken opdoen, het kost het paard gewoon teveel energie om zich warm te houden en dat kan hij niet gebruiken 
melaniepk schreef:Subli EM bijvoerendat is een hele goede dikmaker, verder toch maar een deken opdoen, het kost het paard gewoon teveel energie om zich warm te houden en dat kan hij niet gebruiken
Suc6 !