Ik heb deze spullen liggen.

Let er wel op dat je bij die zelfklevende verbandrolletjes eerst vette watten of zigzagwatten eronder doet anders heb je kans dat het verband te strak gaat zitten, waardoor het de bloedsomloop kan belemmeren.
Verder heb ik nog:
Imaverol voor schimmelinfectie's
Bethadine oplossing / Dettol voor het schoonmaken van wondjes.
Cold pack plus dit is een verkoelingsgel.
Medicijnen:
Cubarmix (anti-bioticapoeder) Ik heb een shet die regelmatig longontsteking heeft vanwegen een vernauwde luchtpijp. Zodra zij zwaar en hoorbaar gaat ademen zet ik haar 5 dagen op deze poedenr en meestal is het dan over. Zo niet dan laat ik de DA komen.
Ventipulminsiroop Soms heeft ze dit in combinatie met de cubarmix nodig.
sandclear deze kuur geef ik de shetten 1x per half jaar het haalt het zand uit de darmen dat ze binnen gekregen hebben.
Vitaminespuit als er een pony of paard niet lekker in hun vel zit of afvalt zonder reden dan krijgen ze een vitamine spuit. Helpt dit niet dan bel ik de DA.
Ontwormingsspuiten
Thijmsiroop van kruidvat Als een pony hoest geef ik eerst dit tenzij het Maaike is die gaat op de cubarmix.
Mijn broer heeft een pensionstalling (ik heb daar mijn 4 shetten lopen) en als daar iets direct nodig is weten ze het uit mijn kast te pakken waarna ik het van degene die het geleend heeft terug krijg.
Hessie31 ja je kan een gewone thermometer gebruiken wel vast blijven houden