Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), dus ik denk dat je het beste kan navragen hoe het paard na het ongeval behandeld is. In paardebenen (dat is mijn "bijbel", erg nuttig boek, je kan er echt alles qua beenproblemen in vinden) heb ik dit opgezocht en daar staat dus in dat bij acute traumatische gevallen therapie succesvol kan zijn, maar dat bij langer bestaande gevallen (met name indien oorzaak rhinopneumonie was) niet mogelijk is. Ik denk dus dat je het beste kan vragen wat er destijds aan gedaan is en in welke mate het paard hersteld is. Ik hoop dat de DA ook nog antwoord geeft, want ik ben wel benieuwd of ataxie als het in principe hersteld is toch ook weer op zou kunnen spelen...Mijn vroegere bijrijdpaardje is namelijk ook herstellende van ataxie door een ongeval in het land en het ging heel goed, maar hij lijkt nu toch een kleine terugslag te hebben helaas...Dus meneer Offereins, als u dit leest, kunt u ons dit misschien vertellen??? (Of een paard weer last kan krijgen van een hersteld verklaarde ataxie zeg maar...)