gekneusd ?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mieske

gekneusd ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 10:14

Hoi,

Mijn haf heeft woensdag zijn neus gestoten (neusbrug)
Er zat alleen een oppervlakkig wondje, net boven de neusriem..
Ik heb hem woensdag nog gereden en merkte niks bijzonders aan hem..
Donderdag is mijn bijrijdster geweest en heeft hem in de wei gezet en mijn andere haf gereden..
En gisteren avond toen ik op stal kwam was de neusbrug waar de plek zit richting zijn neusgaten dikker.. Ik heb gevoeld over de botten, hij geeft geen pijn aan en het voelt ook niet aan als vocht..
Kan het zijn dat het wat dikker is omdat het gekneusd is ? Net zoals bij mensen of zeg ik nu iets raars Bloos
Hij heeft nu een arabieren neusje zeg maar..

Ik raadpleeg wel een DA als het van de week nog niet over is, maar omdat hij geen pijn aan geeft is het geen spoed lijkt mij..

Ik heb hem gisteren avond nog gelongeerd aan het halster en met druk op die plek gaf hij ook geen pijn aan..

Iemand enig idee wat het kan zijn ?

Stipje17

Re: gekneusd ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:29

Wij krijgen ook een bult als we ons hoofd stoten Tong uitsteken, misschien is het zoiets? Wel vreemd natuurlijk dat het dan niet pijn doet.

Niisj

Re: gekneusd ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:54

Ik vraag het me ook af ...maar anderzijds waarom zou dat niet kunnen ? Tong uitsteken
Maar ik denk dat het is zoals Martine zegt, een bult. En dat hij geen pijn heeft op die plek met druk van het halster, is gewoon waarschijnlijk omdat je haf een flinke,sterke beer is ! Haha!