me pony's hebben droes

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Duzzell

me pony's hebben droes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 09:16

jaja me pony's hebben droes
heel zielig eigenlijk ben ik al 2 weken verder gelukkig
maar in het begin was het geen pretje ze woude naar buiten en die ene werd helemaal gek
heeft die hele stal in elkaar getrapt maarja niets aan te doen we konden kiezen voor buiten te laten staan maar met koorts is dat niet zo fijn(en wij dachten dat het weer zo gaan regenen enzo en nu is het gewoon 2 weken al mooi weer:@)
als het goed is mogen ze volgende week weer naar buiten
bij de ene is het door gebroken met dat lekkere vieze snot enzo en bij me andere is helemaal niets door gebroken maar het is geslonke de da zei ook dat het niet door hoefde te breken.
de ene heeft al 11 dagen geen koorst en me andere 9 dagen niet als ze 14 dagen koorts vrij zijn mogen ze lekker weer ff de wei in heerlijk!
nou dit was even me verhaal die ik kwijt wou
dankje wel voor het lezen haha:p

Bingelding

Re: me pony's hebben droes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 09:21

Vervelend dat je ponys droes hebben maar gelukkig zijn ze al bijna 14 dagen koorts vrij! Dan kunnnen ze weer lekker naar buiten.
Misschien een tip voor een volgend topic die je gaat openen. Probeer met leestekens zoals komma's en punten te gaan schrijven. Hoofdletters aan begin van een zin is ook wel makkelijk Knipoog Dit leest namelijk vrij moeilijk!
Succes met je pony's!

Duzzell

Re: me pony's hebben droes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 10:07

bedankt
ja sorry datvergeet ik altijd(A)